niedziela, 23 lutego 2014

Stylowe poduszki dekoracyjne raz jeszcze:)

Witam pięknie w ten słoneczny, prawdziwie wiosenny dzień:) 
W Wiedniu pogoda dziś taka, jak na Podhalu chyba w maju:)
aż mnie żal ogarnia, że muszę iść do pracy, gdyby nie to, oj...wiedziałabym co robić:))

Dzisiaj dorzucam jeszcze parę poduszek, które wynalazłam w moim archiwum.

p.s: Jak znajduję chwilę, to pracuję nad stroną graficzną bloga, raz z lepszym, raz trochę gorszym skutkiem...niestety nie wygląda jeszcze tak jakbym sobie tego życzyła. Ktoś powie, że najważniejsze jest to, CO prezentuje się na blogu, ale nikt mi nie powie, że pierwsze wrażenie nie jest ważne, strona główna też musi cieszyć oko i sprawiać, by chciało się poszperać głębiej... Także nad swoim pracuję, zmieniam, a na Waszych szukam inspiracji:)

Jak chodzi o komputer, obróbkę zdjęć, dodawanie gadżetów, robienie kolaży itd. to nie jest to moja mocna strona, (niestety) też się tego uczę...na szczęście filmiki na youtube mi trochę "rozjaśniają" sprawę. Niestety wymaga to też czasu, ja najwięcej mam go w weekend, ale jak na złość dziś wyjątkowo idę do pracy za koleżankę, bo za tydzień z kolei wybieram się na wesele, i potrzebuję jeszcze jednego wolnego dnia, stąd zamiana:) 

Także coś mi się wydaje Drogie Blogowiczki, że czas Wielkiego Postu będzie czasem w większej mierze poświęconym blogowi:) bo najbliższy tydzień...wyjęty z kalendarza:)
Miłego dzionka,

Pozdrawiam:)  









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*