niedziela, 30 marca 2014

Poszewki

Tak, wiem..dziś niedziela...nie powinno się szyć za bardzo, huczeć na maszynie...ale...
trochę te nasze przykazania pozmieniali to raz...
a dwa...co innego szyć dla przyjemności, traktując to jako hobby?;) 
a nie jako pracę. 

Tak więc uszyłam dziś dwie niewielkie poszewki z jednego kawałka materiału. 
Nie zajęło mi to wiele czasu.

Posłużyłam się instrukcją, którą zamieściły  
autorki: www.uszyjjasia.blogspot.com & www.zapomnianapracownia.blogspot.com
"Jak uszyć jasia z jednego kawałka materiału".

A wyszło mi tak:









Strasznie podobają mi się takie okrągłe poduchy, 
ale może następnym razem jak znajdę więcej czasu, 
łatwą instrukcję... to coś wymyślę.

Pzdr:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*