piątek, 21 marca 2014

Taka sobie..torba, moja pierwsza.

Witam pięknie:))

Dziś post "na szybko":)  Wczoraj wieczorem naszła mnie mała wena,  pomyślałam, że przydałoby się coś stworzyć z resztek materiału, który  mi został,  materiał - który już dobrze znacie z poprzednich postów. Tak więc powstała moja pierwsza torba taka ot...na zakupy, na szybki wyskok na miasto:)


kilka ujęć:



fajnie prezentowałaby się także w takich kolorach:




Ok:) 
zmykam do pracy:)
miłego dnia życzę:)

***
P.s: no i co jeszcze chciałam dodać...? otóż mieszkam w Wiedniu prawie pół roku i nie mogę uwierzyć co wczoraj odkryłam, tak...dopiero wczoraj!! otóż właściwie "dwa kroki" ode mnie znajduje się sklepik..., w którym gdyby nie fakt, że spieszyliśmy się z Mężem na autobus, to bym posiedziała...nie wiem ile czasu:)) sklepik dla artystów!! osoby, które zajmują się decoupage'm, scrapbooking'iem, malują na tkaninach i cokolwiek podobnego tworzą zaopatrzą się tam dosłownie we wszystko! także można nacieszyć oczy:) a i  nawet zakupić tam książki z instruktażem co, jak wykonywać:) z zewnątrz wygląda tak niepozornie..., a w środku takie małe, fajne cudeńka:)
w przyszłym tygodniu wyskoczę tam raczej na dłuższą chwilę...:))

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*