środa, 9 kwietnia 2014

Pastelowe serca i....znowu decoupage

Właśnie, znowu decoupage, sama się dziwię. 
Niedawno jeszcze pisałam, że coś w tym temacie zrobić potrafię, ale nie jest to moja największa pasja, 
ale cóż... 

zakupiłam niedawno takie oto gotowe serduszka...   
same w sobie, bez zdobienia myślę, że są fajne





ale nie byłabym sobą, gdybym coś z nimi nie pokombinowała
znowu przejrzałam co mi zostało z serwetek...
i coś tam wynalazłam...


aniołki:

 jakoś najmniej mi się podobają z tych wszystkich, 
robione też późną porą przy nie za dobrym świetle..może dlatego


 Krokusy:






różyczki:






czarno-białe:




tutaj także z pudełeczkiem, nie wiem czy ktoś pamięta ale w jednym z postów je prezentowałam, okazało się, że została mi także część serwetki więc ją wykorzystałam, i zrobił się taki mały powiedzmy "komplecik"





i ostatnie serduszko

bez decoupage'u
nie miałam fajnej serwetki...
(może i lepiej?)

ale za to parę koronek:



pzdr z Rozety:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*