czwartek, 30 października 2014

Makijaż ślubny Renaty

Witam serdecznie:-)

no piękny październik mamy (póki co..)
wybaczcie mi brak "blogowej" aktywności...
ale mimo iż przez ostatnie dni nawet nie byłam w pracy... (mały ruch...itd, itp)
to nie narzekam na brak zajęć...
jak ktoś chce to sobie zajęcie zawsze znajdzie...
w domu też zawsze jest coś do zrobienia
Ostatni weekend też upłynął mi kreatywnie, z czego bardzo się cieszę, 
miałam okazję trochę pomalować:-) 
(ale o tym lada dzień)
 ***


Ale póki co....zaległa fotorelacja...

Dziś pokażę Wam kilka zdjęć z makijażu ślubnego mojej sąsiadki Renaty.
Ślub miał miejsce 20.września, oczywiście w Kościelisku ;-) 

Renacie bardzo dziękuję za przesłanie zdjęć:-)))
dzięki temu mam chyba pierwszą(!) tak "obszerną" fotorelację:-)

wszystko także za sprawą fotografa, który wpadł niezapowiedzianie....
(także szkoda, że się sama nie zdążyłam pomalować:-) :-) ) 













hmmm....co by tu jeszcze dodać???





ostatnie poprawki...





...fixer..
i oby się trzymało do rana:-)




Może być??




cd. fotorelacji makijażowych już niedługo...

Pozdrawiam:-)
Ewka

2 komentarze:

  1. Piękny, delikatny makijaż. Bardzo lubię takie makijaże ślubne, nie przesadzone, ale podkreślające urodę Panny Młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Renia miala Piekny makijaz,,,,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*