niedziela, 5 października 2014

Makijaże...w "Góralskim Dworze"

Dziś znowu dorzucam kilka migawek z makijażu ślubnego. 
Wykonany był dawno temu...z rok, albo i 2 temu, nie pamiętam dokładnie... 
Oczywiście wynalazłam zaś w jakimś ukrytym albumie w laptopie. 


zdjęcia poniżej pochodzą ze str. plenerwtatrach.pl

zapraszam na ich stronę:
http://slubzakopane.wordpress.com/2012/05/











Był taki okres kiedy współpracowałam troszkę z koleżanką Ewcią, (a właściwie raczej ona ze mną;-) Ewka pracowała w "Góralskim Dworze" w Kościelisku i organizowała tam wesela.
To ten "słynny" Dwór, w którym kręcono "Szpilki na Giewoncie", może ktoś z Was oglądał...? 

Najczęściej Młodzi pochodzili z różnych zakątków Polski, a mieszkali za granicą, USA, Irlandia, itd. 
I z tego co opowiadały mi Panny Młode często wraz z partnerami snuli plany nad tym jak będzie wyglądał ich najpiękniejszy dzień w życiu...
jaka będzie sceneria...
muzyka...
itd. 
i co się okazywało?

wybór padł właśnie na Podhale - a dokładnie Kościelisko!!!

Dlaczego? chyba nie muszę pisać;-)

aha, teraz pomyślicie: jaka skromna!!
cóż...nic nie poradzę na to, że ta moja wieś tak mi się podoba:-)
zresztą nie tylko mi...

Na studiach miałam taki przedmiot o tożsamości regionalnej. 
Chodziło o to, że każdy z nas ma takie miejsce, które jest niezwykle dla niego bliskie, gdzie czuje się naprawdę dobrze...miejsce, które możemy nazwać naszą "małą ojczyzną". 
Chociaż...czasem może się jednak okazać, że ktoś jeździ po świecie, tam i siam... i jakoś mu wszystko jedno, nie dostrzega takiego miejsca, nie czuje więzi, może to jeszcze nie to... 

Ale jak chodzi o mnie to ja takiego problemu nie mam, byłam w wielu miejscach, 
ale jedno wiem - moja "mała ojczyzna" to  Kościelisko :-)  


I...wracając do tematu....Ewka takim Parom Młodym organizowała wszystko...
wystrój, muzykę, dj-a, kosmetyczkę, wizażystkę, fryzjerkę, fotografa...zaprzęgi konne, oprawę góralską....i co tylko sobie zażyczyli.

Tym sposobem ja miałam okazję tam trafić.  

Hmmm..... co najlepsze??

nie zawsze tylko jako wizażystka...



no i jeszcze kilka fotek z Góralskiego Dworu - polecam, wspaniały klimat:-) 
kto ma blisko, zawsze można wskoczyć tam np. na piwko!!
czy...herbatkę?;-)

www.goralskidwor.pl



http://www.goralski-dwor.pl/

****
To tyle.  Pozdrawiam:-)
miłego wieczoru
Ewka z Rozety

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*