wtorek, 27 stycznia 2015

Promujemy Butorowy Dwór..., czyli Targi Ślubne w Krakowie

Witam Was serdecznie:-)

dzisiaj nietypowo...

Chciałam podzielić się z Wami moimi wrażeniami z ostatniego mojego wypadu...:-)
Otóż miałam okazję uczestniczyć w XXVII Małopolskich Targach Ślubnych, które to odbyły się w Centrum Targowym Chemobudowa- w Krakowie.

Znalazłam się tam za sprawą mojej koleżanki, której jestem wdzięczna, 
bo przed własnym weselem nie znalazłam czasu, by się na nie wybrać, 
a gdzie dopiero "po":-) 

a tu się całkiem przypadkowo tak poskładało..





Tak więc byłam tam po raz pierwszy, atmosfera miła, sympatyczna. 
Co można było tam zobaczyć??

Jednym słowem targi to jedna wielka reklama - 
także każdy kto ma coś wspólnego z weselem, pracuje w branży, która umili, uatrakcyjni, ubarwi ten szczególny dla Państwa Młodych dzień - stara się tam być, pokazać z jak najlepszej strony.

Tak więc w szybkim skrócie: 
suknie ślubne na każdym kroku, garnitury, 
samochody, limuzyny, 





hotele, które organizują przyjęcia, restauracje, 

no i cała rzesza fotografów (ich chyba najwięcej!!), 

były też makijażystki  (nie powiem - one interesowały mnie najbardziej - choć o dziwo zbyt wiele ich nie było; ale ja musiałam zrobić kilka "rund" dookoła, by przyjrzeć się ich pracy, kosmetykom, cenom...itp, itd);

poza tym fryzjerzy, 
florystki, których prac także nie można było ominąć


cukiernie - torty robiły wrażenie!!
podobał mi się ten różowy 
cena takich tortów to średnio od 45 - do nawet 80 zł za kilogram.




ten tort poniżej na żywo wyglądał tak, 
jakby dookoła ułożone były prawdziwe pióra, na zdjęciu tego nie widać


poza tym kto chciał mógł zapisać się na lekcję tańca, 
by oczarować gości popisowym pierwszym tańcem:-) haha

ponadto dużą popularnością na weselach cieszą się teraz barmani, którzy oferują pokazy solowe i w tandemie, obsługę barmańska, można zamówić fontannę czekoladową. Są też specjalne bary lodowe, gdzie można zobaczyć pokaz rzeźbienia w lodzie!

no i oczywiście nie zabrakło baristów, którzy serwowali taką kawkę, że hej:-)

no i oczywiście firmy jubilerskie;

oraz ANIMATORZY! którzy - zauważyłam, że już nawet na Podhalu zaczynają cieszyć się coraz większym zainteresowaniem. Nie raz wesele czy chrzciny to istne małe przedszkole, no i taka pani animatorka, która zajmie czas małym pociechom to dobre "wybawienie" dla rodziców na kilka godzin, dzięki czemu mogą na spokojnie się pobawić, czy choćby porozmawiać z dawno niewidzianymi znajomymi czy rodziną. Nawet ostatnio byłam u koleżanki na chrzcinach (u nas w Kościelisku) na których taka pani animatorka była i pomyślałam, że to super pomysł:-) a dzieci? - raczej zachwycone:-) 
no i takie firmy, także można było spotkać na targach:-)

można było dogadać się także z DJ-em, kapelą czy orkiestrą, 
był też wodzirej:-)
do wyboru do koloru!

no i co? 
prawie każdy - WLEPIAŁ ulotkę!! 
także niektórzy zwiedzający chodzili z reklamówkami pełnymi informacji, ulotek, itd.
Ciekawa jestem ile wylądowało w koszu?? :-)

Nawet śmiałyśmy się z koleżanką, że szkoda ulotek...ktoś Ci na siłę daje, to bierzesz, czy chcesz czy nie...
a jak ktoś weźmie od Ciebie sam, to jest szansa, że faktycznie jest w jakimś stopniu zainteresowany Twoją ofertą!

  
Tak więc fajnie odwiedzić takie targi chociaż raz, by zobaczyć co ciekawego tam się dzieje, 
jakie trendy panują w danym roku, 
jak ktoś "siedzi" w takiej branży zawsze można coś podpatrzeć, 
zainspirować się...

Więcej zdjęć z targów na stronie:
http://foto.podhale24.pl/galeria-10352
(chcecie nas zobaczyć to kliknijcie)
***
No i co najważniejsze? 
Z racji tego, że miałam okazję być na targach za sprawą Butorowego Dworu - zapraszam Was do zapoznania się z ich ofertą, a może ktoś z Waszych znajomych skusi się na jakiś pobyt w tym jakże interesującym miejscu, z widokiem zapierającym dech!

Zdjęcia poniżej pochodzą ze strony:
http://www.butorowydwor.pl/
na którą to także serdecznie zapraszam

Butorowy Dwór znajduje się w Kościelisku, ul. Salamandra 31B;
(tj. po drodze na Gubałówkę)


















Pozdrawiam;
miłego dnia:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*