piątek, 13 lutego 2015

Makijaż studniówkowy...Oli, Agi i Krysi:-)

Cześć:-) 

dzisiaj pokażę Wam makijaże na studniówkę Oli, Agi i Krysi.
Przypuszczam, że dziewczyny o tej porze pewnie jeszcze śpią,
bo studniówka trwa przecież do białego rana...
(z tego co sobie przypominam:-D )
a ja w międzyczasie pokażę Wam co wymyśliłyśmy wczoraj....




Dziewczyny uczęszczają razem do LO im. O.Balzera w Z-nem.
A studniówka miała miejsce w "Krainie Smaku". 


Przyznam, że studniówka to super impreza, jedyna taka w życiu,
ale zależy to przede wszystkim od ekipy!!!!
Ja w swoim życiu miałam okazję być na 2-óch studniówkach!
Na swojej - Szkoła LO "Balzer" - w Skalnym Dworku w N.Targu,
i na drugiej w Steskalu w N.Targu - Szkoła "Budowlanka",
poszłam tam na zaproszenie mojego dobrego kolegi!
Powiem Wam, że lepiej bawiłam się oczywiście nie na swojej...!!
A to dlatego, że jakoś uczęszczając do LO niespecjalnie odnalazłam tam swoje miejsce..
i swoich przyjaciół. Dlatego moim zdaniem było dosyć sztywno:-) "Ę,Ą"
(mimo to - o 6.00 i tak wychodziliśmy z imprezy) :-D

A "Budowlanka" - to się bawi!! :-)
Śmieję się, że chyba temu, że jestem ze wsi to tam czułam się super!! haha
było fajnie, na luzie, oczywiście elegancko zarazem,
no i nie obyło się bez góralskiej wstawki - z racji tego, że nie brak było tam grajków!! 
Mimo, iż studniówka odbywała się chyba z 9 lat temu...
to właśnie nie swoją, a ta drugą wspominam zawsze z uśmiechem na twarzy:-D





Ale wracając do obecnych studniówek....jest to niemałe przedsięwzięcie!
Z tego co słyszałam...wydatek rzędu do 1000 zł!! Nieźle, co??
Sama impreza do ok. 400 (za 2 os.), 
no i co...buty, kiecka, dodatki, fryzura, makijaż, paznokcie....itd.
No i uzbiera się:-)

***

Wybaczcie jakość zdjęć (jak zwykle).
No i nie ma to jak malować przy świetle dziennym...!
niestety nie wszystkie wczorajsze malunki się na tą porę załapały...
Muszę sobie stworzyć w końcu takie małe domowe studyjko....
z pięknym, oświetlonym lustrem do wizażu...
bo jak mnie mam dobrego światła,  to szkoda się brać za malunki!

ale...póki co, korzystam z dobroci serca p.Marysi!!
która udostępniła mi kawałek swojego "kąta".
Teraz muszę tylko wierzyć w hasło:

"Siedź w kącie - znojdom Cie!!"

Więc wspólnie czekamy na Was:-)
w Salonie Fryzjerskim "Styl" w Witowie:-)
Namiary poniżej:


***



Ale cóż, że STUDNIÓWKA...jedyna w swoim rodzaju!!
Jedyna w życiu!! 
No to trzeba się wystroić!!
Bo to istna rewia mody!!

***
No a tym, którzy mają ją już za sobą,
polecam posłuchać Czerwonych Gitar...
i powspominać...





Hej, za rok matura,

Za pół roku, 
Już niedługo, coraz bliżej,
Za pół roku.
Minęła studniówka
Z wielkim hukiem.
Już niedługo, coraz bliżej,
Z wielkim hukiem."


***

A Wy jak wspominacie swoje studniówki???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*