niedziela, 15 lutego 2015

Makijaż walentynkowy Wioli:-)

Witam Was w piękny po'walentynkowy dzień...
Ciekawa jestem jak Wam minęły walentynki??
Mnie całkiem milutko:-D ale o tym pewnie w następnym poście...

Dziś znów makijażowo... tym razem w roli głównej Wiola:-)
Z Wiolą pani Marysia umówiła nas już z parę tygodni temu, ale albo Wioli albo nam coś gdzieś innego po drodze wypadało, no i  w końcu wczoraj spotkanie doszło do skutku:-)

Tak jak ostatnio obiecałam -  Wam (i sobie) tym razem makijaż 
nie w odcieniach brązu, czerni, i ogólnie ciemnych...(jak to zwykle)
ale postawiłyśmy na jakiś kolor!
tym razem odcienie niebieskiego i turkusu

Śmiałam się do Wioli, że jak mi coś pójdzie nie tak...
to w najgorszym wypadku będzie musiała się wybrać jedynie na jakąś...
smerfną walentynkową imprezę:-D
Wiola na to: "Nawet mnie nie strasz!!!"

Ale nie było tak źle...
/no zdjęcia mogłyby być lepsze.../
bo "na żywo" ten makijaż nawet bardziej mi się podobał:-)











Miłego dnia:-)

Ewcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*