poniedziałek, 9 lutego 2015

Metamorfoza Karoliny

Cześć:-)

no więc jak obiecałam  - druga z metamorfoz niedzielnych:-)

Kto nie czytał wcześniejszego posta przypomnę tylko, 
że wczorajsza niedziela znów upłynęła mi pod znakiem makijażu:-) 

Miałam okazję pomalować dwie fajne kobitki:-)
jedna z nich to Pani Basia -> zapraszam na post: "Metamorfoza 50+"

a druga to Karolina:-)







Szczerze powiedziawszy szłam na spotkanie z myślą, by trochę poszaleć z kolorami...
ale okazało się po rozmowie z Karoliną, że nie lubi, i nie widzi się w "kolorach",
a że priorytetem dla mnie jest przede wszystkim uśmiech na twarzy i zadowolenie klientki 
dlatego wybrałyśmy cienie....takie jak widać na fotkach:-)




Przypuszczam, (a właściwie mam nadzieję) że następny make-up będzie bardziej szalony i kolorowy.
Prawdę powiedziawszy...sama także często skłaniam się w stronę stonowanych odcieni...
więc nawet jak mi Karola powiedziała, że nie kolorowo - nawet nie nalegałam:-)
więc wypadałoby mi się nareszcie przełamać!! 

Kiedyś pomalowałam sobie oczy w kolorach zieleni...
oj!! i jak szybko je pomalowałam, tak jeszcze szybciej zmyłam...
jakoś mi to nie grało:-) 

ale to też kwestia przyzwyczajenia...
wiadomo, że odpowiednio dobrana fryzura i strój tworzy całokształt:-)
więc wygląda się zupełnie inaczej:-) 

tak więc mam nadzieję, że Was zaskoczę (oby pozytywnie) następnym razem:-)





Poniżej Karolina w "drugiej odsłonie"
Fryzura - koczek lata 40-te
Jak Wam się podoba??

Mnie bardzo:-) 




No i na dziś to chyba tyle. 
Jak na mnie - 2 posty w jeden dzień, to chyba święto:-)

pozostaje mi tylko zaprosić Was na makijaż wraz z fryzurą 
do Salonu fryzjerskiego "Styl" w Witowie 
(a także na FB ->  tam znajdziecie namiary i cennik:-)

Pozdrawiam
miłego wieczoru:-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*