sobota, 28 marca 2015

Wiosennie... Krokusy... I gałązki wierzbowe...

Niedziela Palmowa już jutro!!

Czy wiecie:
  •  Po co i kogo „uderzyć” jutro poświęconą palemką??
  • Od czego może Was ona uchronić i Wasz dom??
  • A może warto skusić się...i połknąć kilka bazi...??

Po co??
Zapraszam na post TU

dowiecie się jakie są zwyczaje i wierzenia związane z tym dniem




 Palmy już gotowe?? 
Zrobione? kupione??

A ja mam bazie... :-)
nie wiem dokładnie skąd...gdzie rosną...
ale tak się złożyło, że mój szwagier z kolegą...
zrobili sobie z tydzień temu wycieczkę, powiązaną ze...wspinaczką... :-)
i tym oto sposobem dostałam i ja:-) 






I z tych gałązek myślę zrobić malutką wiązankę...


Poza tym pogoda od wczoraj nie rozpieszcza:-)

ale przypadkiem znalazł się przed domem jakiś krokus...
i tak mi się zrobiło bardziej wiosennie:-D



Pozdrawiam:-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*