czwartek, 16 kwietnia 2015

Dalej w klimacie...zakupowym, czyli co? Znowu torby:-) tym razem lila i oliwka:)

Cześć :-)
już Was chyba nie zaskoczę, prędzej zanudzę, bo...znowu o torbach...

W zależności jaki dzień, pogoda, jaka wena...to szyje więcej lub mniej,
ale jak na początek wydaje mi się, że jest całkiem nieźle, 
no i mam nadzieję, że z każdym dniem...pójdzie jeszcze lepiej:-)
wczoraj na przykład nie uszyłam nic:-) 
ale za to pogrzebałam w tkaninach, powycinałam co nieco...  
i tym sposobem dziś zszyłam dwie torby.

Kolory znowu nie takie bardzo typowe...popularne...

Pierwsza to:
 bardzo jasny fiolet, właściwie lila połączona z materiałem w kwiaty (też fioletowo różowe),
ozdobiona kwiatuszkiem, w środku jednokolorowa (lila)




Taki kwiatuszek bardzo łatwo zrobić, 
jakby ktoś chciał to odsyłam do posta, w którym pokazałam krok po kroku jak się go robi - TU



Drugą torbę uszyłam z tkaniny w duże kwiaty, to chyba magnolia, 
połączoną z karczkiem w kolorze oliwki.
Zdjęcia nie do końca oddają kolor, może też pora za późna była...
może jak będę mieć jutro lepsze to dodam.




No i co jeszcze chciałam napisać?
Otóż dodałam te moje torby dziś na swój profil na FB
(bo wydaje mi się, że profil "Rozety" nie każdy kojarzy ze mną)
i naprawdę byłam jakże mile zaskoczona - kiedy się okazało, że kilka osób (spośród moich znajomych) udostępniło te zdjęcia na swoich profilach, ot tak...sami od siebie! 
Jeśli czytacie mojego bloga - to BARDZO WAM DZIĘKUJĘ!;
no i otrzymałam kilka zapytań dot. dostępności, ceny, itp. itd., 
no i co najlepsze? Sprzedałam dziś dwie torby (hura!!)
Odwiedziły mnie moje dwie koleżanki, no i całe szczęście, że akurat torby stały się pretekstem, 
bo gdyby nie to, to chyba bym się ich szybko nie doczekała!!:-D

No i tak sobie szyjąc, śmiałam się właściwie sama do siebie...
że jak nikomu się nie spodobają, to sama "pójdę z torbami" haha:-D
także oby się "darzyło" :-)

***

Życzę miłego wieczoru:-)
Pozdrawiam serdecznie,
Ewcia:-)


2 komentarze:

  1. Super torby! Chociaż mi osobiście bardziej do gustu przypadła ta pierwsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że się podobają. Tym bardziej, że to dopiero początki mojej przygody z szyciem...także zawsze takie słowa mobilizują:-) Zapraszam na bloga, mam nadzieję, że wkrótce pojawią się jakieś nowości:-D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*