środa, 22 kwietnia 2015

Dziś nie torby..... a torebki:-);-);-) Małe "nowości" w pudrowym różu;)

Dobry wieczór:-) :-D

Muszę Wam powiedzieć, że dla mnie dziś dobry:-)
Tak zasiadłam dziś do maszyny...i myślę sobie...szyć czy nie szyć..?
 będzie to co z tego? znajdzie się to kto chętny...? czy zamiast torby może jakąś poszewkę do domu lepiej sklecić? ale, mimo "zapału"....jednak korciło mnie, aby uszyć tym razem takie małe torebki, które w weekend gdzieś tam podejrzałam na jakiejś stronie...Chciałam sprawdzić, czy będę umieć uszyć podobne...i skleciłam dwie, jedna z klapką, druga zapinana na pętelkę. Ale najlepsze jest to, że...właśnie teraz pod wieczór znalazły się miłe drogie Panie chętne na torby(!!) ale nie te poniżej:-D 
Oczywiście z tymi "Paniami" to trochę żartem...bo to koleżanki, i ze wsi - jak ja:-D haha;
 ale ten  miły wieczorny akcent sprawił, ...że znowu nabrałam chęci do pracy:-D


A to moje dzisiejsze "nowości":

Torebka jest dwustronna:
Albo pudrowy róż i klapka w kwiaty,


albo na odwrót:


to jeszcze z tyłu, ze środka, itp:



i mix:


i druga torebka:

 
też dwustronna, więc albo kwiaty..albo róż...



***

Myślałam, że uda mi się dziś napisać Wam trochę o tej promocji w Rossmannie, ale brakło mi czasu.
Wbrew pozorom....napisanie postu - szczególnie o kosmetykach itd. zabiera naprawdę niemało(!) czasu...
także mam nadzieję, że jutro to zrobię, a może któraś z Was skorzysta z porad, nim uda się na zakupy:-)
a przypomnę tylko, że jest to super promocja 3-etapowa- co najważniejsze -49% rabatu!! na podkłady, pudry, korektory i bronzery (1-szy etap)
Także zapraszam już dziś na post o promocji:-) mam nadzieję, że Was zaciekawi.


****

Pozdrawiam Was serdecznie:-D
życzę miłego wieczoru,
Ewka

1 komentarz:

  1. Cudne Ewcia torebki! Mam lekkiego fioła na punkcie dodatków, więc muszę nareszcie Cię odwiedzić i zrobić zakupy :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*