wtorek, 21 kwietnia 2015

No więc: torby... :-D

Witam pięknie:-)

mam nadzieję, że dzionek miło Wam upływa...
Mnie albo praca wre od rana do wieczora...jak np. wczoraj...
albo wręcz przeciwnie...maszyna stoi:-) i czeka:-D
Obleciałam dziś od rana po urzędach...no i zanim powróciłam do domu to pół dnia z głowy...
a wtedy to już nie wiadomo za co się zabierać:-)

Dlatego kawa...odpaliłam laptop i pokażę Wam torby.
Ale żadnych nowości, odkryć:-) - mimo iż przez weekend trochę się "nakręciłam" i zainspirowałam!!
ale tak się złożyło, że miałam jeszcze materiał, który mi został i chętne Panie na akurat "ten"...
więc nowości będą niebawem - mam nadzieję:-D
a dziś mała....powtórka z rozrywki:-)

torba poniżej na dwie strony...


ozdobiona kwiatkami:-)




a druga kolorowa:
Jedną uszyłam z 4 zaszewkami (ale taka już była w jednym z postów, więc darowałam sobie fot.) 
a ta akurat ma 2 zaszewki:-D i jest minimalnie mniejsza od poprzedniej


Tak więc mam w głowie pomysł na nowy fason...
oczywiście podpatrzony w necie...bo gdzieżby indziej:-)
jak tylko dopiszą umiejętności i porozumienie z moją maszynerią, 
to się pochwalę co wymodziłam:-)

póki co mała zapowiedź tkaninowa...



Poza tym...pewnie Was już przynudzają te torby...
obiecuję więc lada dzień nowy post! 
bo w Rossmannie kroi się MEGA wiosenna promocja!
I myślę, że warto będzie wybrać się na zakupy!! 
Fotki makijażowe...też czekają od października...
ale może uda mi się ponadrabiać zaległości:-)

Życzę miłego dnia:-) 
i całego tygodnia:-)
Pozdrawiam:-D
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*