wtorek, 5 maja 2015

Fartuszek kuchenny dla małej kucharki:-D

Witam serdecznie:-)

Znowu wracamy do szycia:-)
powiem Wam, że nawet uszyłam ostatnio dwie torby, a nawet...dwie kosmetyczki...
ale kosmetyczki takie bardziej "próbne", nie "powaliły mnie" aż tak bardzo,
więc będą na mój własny użytek:-D
Trochę byłam zajęta czym innym, także nawet nie miałam czasu dorzucić zdjęć, ale jak znajdę chwilkę to nadrobię to:-D

Chciałam Wam dziś pokazać mały fartuszek dla dziewczynki:-)
Tak sobie pomyślałam, że małe dziewczynki zawsze chętnie pomagają mamom w kuchni, 
a jeśli jeszcze dojdzie do tego własny fartuszek to może i jeszcze chętniej:-D
Znalazłam tyle (!) fajnych inspiracji...co do fartuszków:-)  
ale zamieszczę je w osobnym poście, może nawet dziś?, choć bliżej wieczora...
bo pogoda ładna, i mam trochę planów do zrealizowania:-D
ale są takie śliczniutkie, urocze, oj...gdybym tylko umiała takie uszyć!!
że muszę Wam pokazać:-D

Mój pierwszy fartuszek - jak na początek najprostsza (dla mnie) wersja...
Przejrzałam kilka...i ta wydała mi się "do zrealizowania" ;-D
Musiałam spróbować, czy wyjdzie jak trzeba.
No i pierwszy fartuszek zawsze dłużej schodzi....
bo musiałam wyrysować formę... Niestety nie miałam żadnej małej "modeleczki", 
którą mogłabym pomierzyć, więc wymiary takie w miarę uniwersalne.
dla dziewczynki w wieku 4-7 lat

Ale jak tylko spotkam się z moją bratanicą Asią, 
to się upewnimy czy wszystko OK;-D
no i zobaczycie jak fartuszek wygląda w pełnej okazałości:-D

to tyle pisania, czas na kilka fotek:


***



fartuszek ozdobiony tasiemką i guziczkami


wiązany na troczki, które są na tyle długie, że śmiało można je dopasować
do wzrostu i budowy 


tak wygląda fartuszek  z drugiej strony:



na początku myślałam, że będzie to tylko podszewka, 
ale to miła bawełenka...także ozdobiłam tasiemką i guziczkami,
troczki wszyte są do środka, także fartuszek może być dwustronny:-)



wymiary fartuszka:
szerokość u góry: 23 cm
szerokość u dołu: 50 cm
długość całego fartuszka: 57 cm
długość boku: 38 cm

***

Fajnie byłoby gdyby mama i córcia miały takie same fartuszki:-)
ale...wszystko przede mną:-D 

To tyle.
Miłego dnia życzę:-)
Pozdrawiam serdecznie,
Ewka:-D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*