czwartek, 11 czerwca 2015

Z cyklu: Fryzury i makijaże ślubne: Karolina:-)

Skoro tak dziś rozpoczęłam dzień makijażowym postem, 
to pomyślałam, że i zakończę, a co tam!? ;-D
Taki miałam dziś pracowity dzień, że nawet nie myślałam, 
że jeszcze zasiądę do komputera...
ale plan wykonałam, i nie chce mi się już nic więcej robić:-)
korzystając z okazji....pokażę Wam fotki z ostatniej niedzielnej sesji z Karoliną:-)




Jeśli śledzicie mojego bloga, to Karolinę już znacie.
Kilka miesięcy temu robiłyśmy małą metamorfozę, którą - 
jeśli macie ochotę zobaczyć znajdziecie TUTAJ .

Dzisiaj propozycja fryzury i makijażu ślubnego:-)
 Jak zapewne wiecie - o czym też wspominałam wiele razy współpracuję z salonem fryzjerskim "Styl" w  Witowie, prowadzonym przez p. Marię Gliwę. 
Pani Marysia to osoba otwarta na wszelkie propozycje. 
Dlatego od czasu do czasu lubimy trochę "zaszaleć"
i wymyślamy jakieś metamorfozy:-D

Mam nadzieję, że Wam się spodoba:-D
już się nie rozpisuję, czas na fotki:






Makijaż:








Fryzura:










***
Fryzura: p.Maria Gliwa - Salon Fryzjerski "Styl", Witów
Modelka: Karolina Gliwa
Makijaż: Ewa Stopka:-D rozetahandmade.blogspot.com




***

Na dziś to tyle.

Karolci dziękujemy za wygospodarowanie 2-óch godzin z weekendowego pobytu w domku:-)
Tomkowi - za użyczenie aparatu:-)
 no i zapraszam na bloga, 
kolejna ślubna propozycja już niebawem.

Miłego wieczoru życzę:-D
Ewcia
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*