sobota, 25 lipca 2015

Makijaż Joasi:-)

Hello:-)

Dziś post - szybki i krótki:-)

Makijaż Joasi :-)



Dwa słowa o mojej przemiłej i wesołej klientce.
Otóż Asia zadzwoniła do mnie jakiś czas temu i powiem Wam...że było to dla mnie przemiłym zaskoczeniem!! Bo nie widziałyśmy się....jak to się mówi: hohoho....i trochę!! Naprawdę z dobrych kilka lat!
A poznałyśmy się, kiedy obie chodziłyśmy do...podstawówki, z tym że Asia jest ode mnie młodsza:-)
no i nie mogę nie dodać, że Asia to "koniara" jakich mało! Mam nadzieję, że Asia nie będzie mieć nic przeciwko, ale to ten fakt przede wszystkim sprawił, że te X-lat temu się w ogóle poznałyśmy:-D

No i nadarzyła się wspaniała okazja. 
Asia wpadła na makijaż, no i ile zdążyłyśmy tyle pogadałyśmy!! haha:-)





No i mały kolaż...jak zwykle musi być:



Asi dziękuję ślicznie za przesłanie fotek. 
Ja miałam kilka zdjęć w telefonie, ale moje na przeciw tych co Asia wysłała, to się "chowają"!!
więc już je sobie darowałam... 

Fryzurkę możecie zobaczyć tylko z przodu, niestety nie mam zdjęcia z tyłu;
ale dodam, że została wykonana w Salonie fryzjerskim "Perła" w Zakopanem.

**

Na dziś to tyle. 
Sobota...więc wypada zrobić coś bardziej ambitnego...

Życzę Wam miłego dzionka,
pozdrawiam serdecznie;
Ewka:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*