czwartek, 9 lipca 2015

Makijaż okolicznościowy Elki:-)

Witam Was serdecznie:-)

Dzisiaj makijaż okolicznościowy Elki.
Nie będę się dużo rozpisywać.

Był to makijaż na wesele:-)
No więc kilka fotek:








Fryzura: pani Maria Gliwa :-D
Salon fryzjerski "Styl" w Witowie, który serdecznie polecam:-D
Sama również miałam okazję skorzystać ostatnio z usług pani Marii, bo też byłam na weselu,
ale...szczerze Wam powiem, że czyjeś zdjęcia łatwo i szybko się publikuje, gorzej swoje:-D 
ale już się zdążyłam przełamać;) przez tych...naście dni...więc żeby dziś nie zarzucić Was postami....to zostawię to na...
jutro?? ;-D






No i makijaże makijażami.... Ale muszę Wam powiedzieć, że nareszcie...
po prawie 1,5 miesięcznej (aż!?!) przerwie znów odpaliłam  - wczoraj - maszynę do szycia!!!!
i coś tam poszyłam...:-);-)
ale co...to się dowiecie też pewnie lada dzień,
jak tylko znajdę czas, by zadziałać ze zdjęciami....bo z nimi zawsze schodzi...;/



To tyle. 
Nie pozostaje mi nic tylko życzyć Wam miłego wieczoru:-D
Eli b.dziękuję za możliwość pokazania światu Jej zdjęć:-D

I do zaś:-)

Ewka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*