piątek, 28 sierpnia 2015

Pani Liliana....i makijaż do sesji poślubnej;-)

Witam serdecznie:-)

Moi Drodzy...jeśli ktoś z Was odwiedza mojego bloga, to pewnie się zastanawia co tu taka cisza...
Ale usprawiedliwienie mam dosyć dobre; podzielę się z Wami wspaniałą nowiną...
otóż zostałam świeżo upieczoną Mamusią:-) tak więc jak się domyślacie...moje dotychczasowe życie, plan dnia, itd. uległy diametralnej zmianie, i teraz to moja mała kruszynka rządzi:-D

Maszyna do szycia póki co poszła w odstawkę...
ale jak chodzi o makijaże, to staram się nie wypaść całkiem z rytmu...i jak mi się tylko udaje rozplanować dobrze dzień to robię szybki "wyskok" na malunek:-D

***

Ostatnio mi się udało. I poniżej relacja z takiego własnie "wyskoku" ;-D
Miałam okazję pomalować panią Lilianę:-D która nie pochodzi z Podhala. 
Ale wraz z mężem postanowiła wybrać się do nas na Podhale, by zrobić sobie sesję poślubną,
no i przy okazji - korzystając z pogody trochę pozwiedzać:-)




***

Fryzura: oczywiście p.Marysia Gliwa - Salon fryzjerski "Styl" w Witowie



***




Państwo Młodzi obiecali nam, że jak będą mieć zdjęcia z sesji, to postarają nam się wysłać.
Także mam nadzieje, że nie zapomną:-D a jak otrzymamy, to oczywiście podzielę się tym z Wami na blogu.

***

Pani Lilianie bardzo dziękuję za możliwość opublikowania zdjęć.

***

No i  to tyle. Postaram się nie zaniedbywać bardzo bloga, 
ale wpadać co jakiś czas, jak tylko mi się uda.
Życzę Wam spokojnej nocy:-) 
śpijcie jak tylko możecie!! :-D
...bo moje nocki już nie te same... (haha;-)

Pozdrawiam  serdecznie! 
Ewka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*