czwartek, 3 września 2015

Makijaż okolicznościowy Edyty:-)

Cześć:-)

Korzystając z chwili wolnego...kiedy moja Kruszynka śpi - szybki post:-)
Dalej makijażowo...
A dziś w roli głównej - 'pozytywnie zakręcona' Edyta :-)

Miałam okazję pomalować Edytkę w ostatni weekend.
Okazja nie byle jaka, oczywiście wesele - koleżanki! :-)

Także miłe, wesołe spotkanie:-D A poniżej nasze poczynania:-)
piszę, że "nasze", bo malunki moje, ale fotki od Edyty :-D




***







***



***

Także mało pisania, więcej fotek...
Edytce dziękuję za zdjęcia. I oczywiście za możliwość publikacji:-) 
Ja również miałam zrobionych kilka z tel., ale ich jakość jakoś nie za bardzo mnie satysfakcjonowała...
także fajnie, że te mogłam wykorzystać.

***

Pozdrawiam serdecznie,
życzę Wam wszystkim miłego wieczoru:-)
Ewcia;)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*